Promocje
Dynafit KHION 26,5
Dynafit KHION 26,5
1 869,11 zł 1 536,59 zł
szt.
Dynafit Manaslu Ski
Dynafit Manaslu Ski
1 869,11 zł 1 404,07 zł
szt.
Dynafit Baltoro 2.0 Lady  ski
Dynafit Baltoro 2.0 Lady ski
1 462,60 zł 1 137,40 zł
szt.
Produkt dnia
Dynafit Manaslu Ski
Dynafit Manaslu Ski
1 869,11 zł 1 404,07 zł
szt.
Dynafit KHION 26,5
Dynafit KHION 26,5
1 869,11 zł 1 536,59 zł
szt.
FISCHER Pure
FISCHER Pure
860,98 zł 608,94 zł
szt.
Producenci

Stevens Corvara

Stevens Corvara
Stevens Corvara

Weight

  16.5kg
Frame Aluminium 6061
Sizes  46, 52, 56cm
Color(s) Velvet Black | White Pearl

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 5 dni

Cena:
szt.

Stevens Corvara

Stevens Corvara
Stevens Corvara

Weight

  16.5kg
Frame Aluminium 6061
Sizes  46, 52, 56cm
Color(s) Velvet Black | White Pearl

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 5 dni

Cena:
szt.

Merida Speeder 300

Merida Speeder 300
Merida Speeder 300

SPEEDER to rower szosowy z prostą kierownicą. Jest on równie spragniony szybkości jak nasze szosówki, ale wyraźnie wszechstronniejszy. Wszyscy, którzy poszukują bezkompromisowego partnera treningów, znajdą go w modelu SPEEDER.

Dostępność: dostępny na zamówienie

Wysyłka w: 10 dni

Cena:
szt.

Merida Speeder 200

Merida Speeder 200
Merida Speeder 200

SPEEDER to rower szosowy z prostą kierownicą. Jest on równie spragniony szybkości jak nasze szosówki, ale wyraźnie wszechstronniejszy. Wszyscy, którzy poszukują bezkompromisowego partnera treningów, znajdą go w modelu SPEEDER.

Dostępność: dostępny na zamówienie

Wysyłka w: 10 dni

Cena:
szt.

Merida Speeder 100

Merida Speeder 100
Merida Speeder 100

SPEEDER to rower szosowy z prostą kierownicą. Jest on równie spragniony szybkości jak nasze szosówki, ale wyraźnie wszechstronniejszy. Wszyscy, którzy poszukują bezkompromisowego partnera treningów, znajdą go w modelu SPEEDER.

Dostępność: dostępny na zamówienie

Wysyłka w: 10 dni

Cena:
szt.

Merida Scultura 6000

Merida Scultura 6000
Merida Scultura 6000

SCULTURA/ROAD RACE 700C
Lekka jak piórko, wygodna i aerodynamiczna – właśnie taka jest nowa gwiazda na firmamencie MERIDY. Już same liczby dotyczące tego narzędzia pracy grupy LAMPRE-MERIDA robią wrażenie: waga ramy to 740 g (rozmiar S/M), a w zestawie z nowym projektem widelca: 985 g! Jedna z wersji nowej SCULTURY waży 4,56 kg i jest najlżejszym seryjnie produkowanym rowerem świata. Podstawą dla takich wyników jest nasz nowy sposób produkcji karbonowych ram z użyciem specjalnych form, który daje niższą wagę i lepsze osiągi roweru. Znacznej poprawie uległa także aerodynamika SCULTURY. Odpowiadają za nią przede wszystkim zoptymalizowane pod tym kątem profile rur NACA Fastback, połączone szeroko z potężnym suportem BB386 dla lepszego transferu mocy. Lepszy przepływ powietrza zapewnia również główka ramy o szerokości 1 1/8” u góry i 1 1/4” na dole, zwiększająca także sztywność roweru oraz poprawiająca jego świetne prowadzenie. Na aerodynamikę SCULTURY wpływa też wiele szczegółowych rozwiązań, jak np. tylny hamulec w systemie direct mount umieszczony w cieniu aerodynamicznym pod suportem. Takie rozwiązanie pozwoliło zrezygnować z mostka łączącego górne rury tylnego trójkąta, co zwiększyło ich elastyczność, a tym samym komfort odczuwany na siodełku. Poprawia go także możliwość zastosowania 25-mm ogumienia. Agresywne prowadzenie nowego modelu i jego zwinność zapewniają jedynie 400-mm dolne rury tylnego trójkąta. Imponujące połączenie w nowej SCULTURZE tak wielu pożądanych cech pozwoliło nam stworzyć jedną z najlepszych szosówek na świecie.

Dostępność: dostępny na zamówienie

Wysyłka w: 10 dni

Cena:
szt.

Merida Scultura 5000

Merida Scultura 5000
Merida Scultura 5000

SCULTURA/ROAD RACE 700C
Lekka jak piórko, wygodna i aerodynamiczna – właśnie taka jest nowa gwiazda na firmamencie MERIDY. Już same liczby dotyczące tego narzędzia pracy grupy LAMPRE-MERIDA robią wrażenie: waga ramy to 740 g (rozmiar S/M), a w zestawie z nowym projektem widelca: 985 g! Jedna z wersji nowej SCULTURY waży 4,56 kg i jest najlżejszym seryjnie produkowanym rowerem świata. Podstawą dla takich wyników jest nasz nowy sposób produkcji karbonowych ram z użyciem specjalnych form, który daje niższą wagę i lepsze osiągi roweru. Znacznej poprawie uległa także aerodynamika SCULTURY. Odpowiadają za nią przede wszystkim zoptymalizowane pod tym kątem profile rur NACA Fastback, połączone szeroko z potężnym suportem BB386 dla lepszego transferu mocy. Lepszy przepływ powietrza zapewnia również główka ramy o szerokości 1 1/8” u góry i 1 1/4” na dole, zwiększająca także sztywność roweru oraz poprawiająca jego świetne prowadzenie. Na aerodynamikę SCULTURY wpływa też wiele szczegółowych rozwiązań, jak np. tylny hamulec w systemie direct mount umieszczony w cieniu aerodynamicznym pod suportem. Takie rozwiązanie pozwoliło zrezygnować z mostka łączącego górne rury tylnego trójkąta, co zwiększyło ich elastyczność, a tym samym komfort odczuwany na siodełku. Poprawia go także możliwość zastosowania 25-mm ogumienia. Agresywne prowadzenie nowego modelu i jego zwinność zapewniają jedynie 400-mm dolne rury tylnego trójkąta. Imponujące połączenie w nowej SCULTURZE tak wielu pożądanych cech pozwoliło nam stworzyć jedną z najlepszych szosówek na świecie.

 

Dostępność: dostępny na zamówienie

Wysyłka w: 10 dni

Cena:
szt.

Merida Scultura 500

Merida Scultura 500
Merida Scultura 500

SCULTURA/ROAD RACE 700C
Lekka jak piórko, wygodna i aerodynamiczna – właśnie taka jest nowa gwiazda na firmamencie MERIDY. Już same liczby dotyczące tego narzędzia pracy grupy LAMPRE-MERIDA robią wrażenie: waga ramy to 740 g (rozmiar S/M), a w zestawie z nowym projektem widelca: 985 g! Jedna z wersji nowej SCULTURY waży 4,56 kg i jest najlżejszym seryjnie produkowanym rowerem świata. Podstawą dla takich wyników jest nasz nowy sposób produkcji karbonowych ram z użyciem specjalnych form, który daje niższą wagę i lepsze osiągi roweru. Znacznej poprawie uległa także aerodynamika SCULTURY. Odpowiadają za nią przede wszystkim zoptymalizowane pod tym kątem profile rur NACA Fastback, połączone szeroko z potężnym suportem BB386 dla lepszego transferu mocy. Lepszy przepływ powietrza zapewnia również główka ramy o szerokości 1 1/8” u góry i 1 1/4” na dole, zwiększająca także sztywność roweru oraz poprawiająca jego świetne prowadzenie. Na aerodynamikę SCULTURY wpływa też wiele szczegółowych rozwiązań, jak np. tylny hamulec w systemie direct mount umieszczony w cieniu aerodynamicznym pod suportem. Takie rozwiązanie pozwoliło zrezygnować z mostka łączącego górne rury tylnego trójkąta, co zwiększyło ich elastyczność, a tym samym komfort odczuwany na siodełku. Poprawia go także możliwość zastosowania 25-mm ogumienia. Agresywne prowadzenie nowego modelu i jego zwinność zapewniają jedynie 400-mm dolne rury tylnego trójkąta. Imponujące połączenie w nowej SCULTURZE tak wielu pożądanych cech pozwoliło nam stworzyć jedną z najlepszych szosówek na świecie.

Dostępność: dostępny na zamówienie

Wysyłka w: 10 dni

Cena:
szt.

Merida Scultura 4000

Merida Scultura 4000
Merida Scultura 4000

SCULTURA/ROAD RACE 700C
Lekka jak piórko, wygodna i aerodynamiczna – właśnie taka jest nowa gwiazda na firmamencie MERIDY. Już same liczby dotyczące tego narzędzia pracy grupy LAMPRE-MERIDA robią wrażenie: waga ramy to 740 g (rozmiar S/M), a w zestawie z nowym projektem widelca: 985 g! Jedna z wersji nowej SCULTURY waży 4,56 kg i jest najlżejszym seryjnie produkowanym rowerem świata. Podstawą dla takich wyników jest nasz nowy sposób produkcji karbonowych ram z użyciem specjalnych form, który daje niższą wagę i lepsze osiągi roweru. Znacznej poprawie uległa także aerodynamika SCULTURY. Odpowiadają za nią przede wszystkim zoptymalizowane pod tym kątem profile rur NACA Fastback, połączone szeroko z potężnym suportem BB386 dla lepszego transferu mocy. Lepszy przepływ powietrza zapewnia również główka ramy o szerokości 1 1/8” u góry i 1 1/4” na dole, zwiększająca także sztywność roweru oraz poprawiająca jego świetne prowadzenie. Na aerodynamikę SCULTURY wpływa też wiele szczegółowych rozwiązań, jak np. tylny hamulec w systemie direct mount umieszczony w cieniu aerodynamicznym pod suportem. Takie rozwiązanie pozwoliło zrezygnować z mostka łączącego górne rury tylnego trójkąta, co zwiększyło ich elastyczność, a tym samym komfort odczuwany na siodełku. Poprawia go także możliwość zastosowania 25-mm ogumienia. Agresywne prowadzenie nowego modelu i jego zwinność zapewniają jedynie 400-mm dolne rury tylnego trójkąta. Imponujące połączenie w nowej SCULTURZE tak wielu pożądanych cech pozwoliło nam stworzyć jedną z najlepszych szosówek na świecie.

Dostępność: dostępny na zamówienie

Wysyłka w: 10 dni

Cena:
szt.

Merida Scultura 400

Merida Scultura 400
Merida Scultura 400

SCULTURA/ROAD RACE 700C
Lekka jak piórko, wygodna i aerodynamiczna – właśnie taka jest nowa gwiazda na firmamencie MERIDY. Już same liczby dotyczące tego narzędzia pracy grupy LAMPRE-MERIDA robią wrażenie: waga ramy to 740 g (rozmiar S/M), a w zestawie z nowym projektem widelca: 985 g! Jedna z wersji nowej SCULTURY waży 4,56 kg i jest najlżejszym seryjnie produkowanym rowerem świata. Podstawą dla takich wyników jest nasz nowy sposób produkcji karbonowych ram z użyciem specjalnych form, który daje niższą wagę i lepsze osiągi roweru. Znacznej poprawie uległa także aerodynamika SCULTURY. Odpowiadają za nią przede wszystkim zoptymalizowane pod tym kątem profile rur NACA Fastback, połączone szeroko z potężnym suportem BB386 dla lepszego transferu mocy. Lepszy przepływ powietrza zapewnia również główka ramy o szerokości 1 1/8” u góry i 1 1/4” na dole, zwiększająca także sztywność roweru oraz poprawiająca jego świetne prowadzenie. Na aerodynamikę SCULTURY wpływa też wiele szczegółowych rozwiązań, jak np. tylny hamulec w systemie direct mount umieszczony w cieniu aerodynamicznym pod suportem. Takie rozwiązanie pozwoliło zrezygnować z mostka łączącego górne rury tylnego trójkąta, co zwiększyło ich elastyczność, a tym samym komfort odczuwany na siodełku. Poprawia go także możliwość zastosowania 25-mm ogumienia. Agresywne prowadzenie nowego modelu i jego zwinność zapewniają jedynie 400-mm dolne rury tylnego trójkąta. Imponujące połączenie w nowej SCULTURZE tak wielu pożądanych cech pozwoliło nam stworzyć jedną z najlepszych szosówek na świecie.

Dostępność: dostępny na zamówienie

Wysyłka w: 10 dni

Cena:
szt.

Merida Scultura 300

Merida Scultura 300
Merida Scultura 300

SCULTURA/ROAD RACE 700C
Lekka jak piórko, wygodna i aerodynamiczna – właśnie taka jest nowa gwiazda na firmamencie MERIDY. Już same liczby dotyczące tego narzędzia pracy grupy LAMPRE-MERIDA robią wrażenie: waga ramy to 740 g (rozmiar S/M), a w zestawie z nowym projektem widelca: 985 g! Jedna z wersji nowej SCULTURY waży 4,56 kg i jest najlżejszym seryjnie produkowanym rowerem świata. Podstawą dla takich wyników jest nasz nowy sposób produkcji karbonowych ram z użyciem specjalnych form, który daje niższą wagę i lepsze osiągi roweru. Znacznej poprawie uległa także aerodynamika SCULTURY. Odpowiadają za nią przede wszystkim zoptymalizowane pod tym kątem profile rur NACA Fastback, połączone szeroko z potężnym suportem BB386 dla lepszego transferu mocy. Lepszy przepływ powietrza zapewnia również główka ramy o szerokości 1 1/8” u góry i 1 1/4” na dole, zwiększająca także sztywność roweru oraz poprawiająca jego świetne prowadzenie. Na aerodynamikę SCULTURY wpływa też wiele szczegółowych rozwiązań, jak np. tylny hamulec w systemie direct mount umieszczony w cieniu aerodynamicznym pod suportem. Takie rozwiązanie pozwoliło zrezygnować z mostka łączącego górne rury tylnego trójkąta, co zwiększyło ich elastyczność, a tym samym komfort odczuwany na siodełku. Poprawia go także możliwość zastosowania 25-mm ogumienia. Agresywne prowadzenie nowego modelu i jego zwinność zapewniają jedynie 400-mm dolne rury tylnego trójkąta. Imponujące połączenie w nowej SCULTURZE tak wielu pożądanych cech pozwoliło nam stworzyć jedną z najlepszych szosówek na świecie.

Dostępność: dostępny na zamówienie

Wysyłka w: 10 dni

Cena:
szt.

Merida Scultura 200

Merida Scultura 200
Merida Scultura 200

SCULTURA/ROAD RACE 700C
Lekka jak piórko, wygodna i aerodynamiczna – właśnie taka jest nowa gwiazda na firmamencie MERIDY. Już same liczby dotyczące tego narzędzia pracy grupy LAMPRE-MERIDA robią wrażenie: waga ramy to 740 g (rozmiar S/M), a w zestawie z nowym projektem widelca: 985 g! Jedna z wersji nowej SCULTURY waży 4,56 kg i jest najlżejszym seryjnie produkowanym rowerem świata. Podstawą dla takich wyników jest nasz nowy sposób produkcji karbonowych ram z użyciem specjalnych form, który daje niższą wagę i lepsze osiągi roweru. Znacznej poprawie uległa także aerodynamika SCULTURY. Odpowiadają za nią przede wszystkim zoptymalizowane pod tym kątem profile rur NACA Fastback, połączone szeroko z potężnym suportem BB386 dla lepszego transferu mocy. Lepszy przepływ powietrza zapewnia również główka ramy o szerokości 1 1/8” u góry i 1 1/4” na dole, zwiększająca także sztywność roweru oraz poprawiająca jego świetne prowadzenie. Na aerodynamikę SCULTURY wpływa też wiele szczegółowych rozwiązań, jak np. tylny hamulec w systemie direct mount umieszczony w cieniu aerodynamicznym pod suportem. Takie rozwiązanie pozwoliło zrezygnować z mostka łączącego górne rury tylnego trójkąta, co zwiększyło ich elastyczność, a tym samym komfort odczuwany na siodełku. Poprawia go także możliwość zastosowania 25-mm ogumienia. Agresywne prowadzenie nowego modelu i jego zwinność zapewniają jedynie 400-mm dolne rury tylnego trójkąta. Imponujące połączenie w nowej SCULTURZE tak wielu pożądanych cech pozwoliło nam stworzyć jedną z najlepszych szosówek na świecie.

Dostępność: dostępny na zamówienie

Wysyłka w: 10 dni

Cena:
szt.

Merida Scultura 100

Merida Scultura 100
Merida Scultura 100

SCULTURA/ROAD RACE 700C
Lekka jak piórko, wygodna i aerodynamiczna – właśnie taka jest nowa gwiazda na firmamencie MERIDY. Już same liczby dotyczące tego narzędzia pracy grupy LAMPRE-MERIDA robią wrażenie: waga ramy to 740 g (rozmiar S/M), a w zestawie z nowym projektem widelca: 985 g! Jedna z wersji nowej SCULTURY waży 4,56 kg i jest najlżejszym seryjnie produkowanym rowerem świata. Podstawą dla takich wyników jest nasz nowy sposób produkcji karbonowych ram z użyciem specjalnych form, który daje niższą wagę i lepsze osiągi roweru. Znacznej poprawie uległa także aerodynamika SCULTURY. Odpowiadają za nią przede wszystkim zoptymalizowane pod tym kątem profile rur NACA Fastback, połączone szeroko z potężnym suportem BB386 dla lepszego transferu mocy. Lepszy przepływ powietrza zapewnia również główka ramy o szerokości 1 1/8” u góry i 1 1/4” na dole, zwiększająca także sztywność roweru oraz poprawiająca jego świetne prowadzenie. Na aerodynamikę SCULTURY wpływa też wiele szczegółowych rozwiązań, jak np. tylny hamulec w systemie direct mount umieszczony w cieniu aerodynamicznym pod suportem. Takie rozwiązanie pozwoliło zrezygnować z mostka łączącego górne rury tylnego trójkąta, co zwiększyło ich elastyczność, a tym samym komfort odczuwany na siodełku. Poprawia go także możliwość zastosowania 25-mm ogumienia. Agresywne prowadzenie nowego modelu i jego zwinność zapewniają jedynie 400-mm dolne rury tylnego trójkąta. Imponujące połączenie w nowej SCULTURZE tak wielu pożądanych cech pozwoliło nam stworzyć jedną z najlepszych szosówek na świecie.

Dostępność: dostępny na zamówienie

Wysyłka w: 10 dni

Cena:
szt.

Merida CROSSWAY 5-V LADY 2017

Merida CROSSWAY 5-V LADY 2017
Merida CROSSWAY 5-V LADY 2017

CROSSWAY/CROSS
Dzięki wyprofilowanym oponom 700C CROSSWAY lubi asfalt i szuter, a jego amortyzowany widelec zapewnia komfort i bezpieczeństwo w każdej sytuacji i na każdym podłożu. Dobrze zaprojektowane komponenty sprawiają, że rower świetnie sprawdza się na co dzień, a mocna aluminiowa rama gwarantuje niezawodność i trwałość. Nowością w wielu modelach CROSSWAY są w tym roku przeprojektowana górna rura i nowa główka ramy. Nie tylko poprawiają one wygląd roweru, ale także zwiększają sztywność główki ramy, co wpływa na lepszą precyzję sterowania i lepsze hamowanie. Wśród wielu modeli nie zabrakło wersji dla pań – z obniżoną górną rurą ułatwiającą wsiadanie i zsiadanie z siodełka. Ramy naszych modeli są produkowane w sprawdzonych technologiach gwarantujących nie tylko wytrzymałość i komfort, ale też ekscytujące kształty. Prawdziwie „czysty” wygląd roweru zapewniają ukryte linki przy dolnej rurze. Wielu będzie go mogło podziwiać w mieście, do którego CROSSWAY nadaje się doskonale również dzięki możliwościmontażu błotnika, bagażnika i stopki. Dla jeszcze większego komfortu niektóre modele wyposażono w amortyzowaną sztycę. Atrakcyjną nowością są w sezonie 2016 modele z serii CROSSWAY URBAN, które łączą w sobie wiele nowoczesnych rozwiązań i retro styl. Wybrane wersje tego roweru są wyposażone w karbonowy widelec, 15-mm oś thru-axle w przednim kole czy wewnętrznie prowadzone przewody. Prawdziwą perełką w tym zestawieniu jest arcyszybka wersja 7000 z karbonową ramą i napędem Shimano XT 1x11.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 5 dni

Cena:
szt.

Merida CROSSWAY 5-V 2017

Merida CROSSWAY 5-V 2017
Merida CROSSWAY 5-V 2017

CROSSWAY/CROSS
Dzięki wyprofilowanym oponom 700C CROSSWAY lubi asfalt i szuter, a jego amortyzowany widelec zapewnia komfort i bezpieczeństwo w każdej sytuacji i na każdym podłożu. Dobrze zaprojektowane komponenty sprawiają, że rower świetnie sprawdza się na co dzień, a mocna aluminiowa rama gwarantuje niezawodność i trwałość. Nowością w wielu modelach CROSSWAY są w tym roku przeprojektowana górna rura i nowa główka ramy. Nie tylko poprawiają one wygląd roweru, ale także zwiększają sztywność główki ramy, co wpływa na lepszą precyzję sterowania i lepsze hamowanie. Wśród wielu modeli nie zabrakło wersji dla pań – z obniżoną górną rurą ułatwiającą wsiadanie i zsiadanie z siodełka. Ramy naszych modeli są produkowane w sprawdzonych technologiach gwarantujących nie tylko wytrzymałość i komfort, ale też ekscytujące kształty. Prawdziwie „czysty” wygląd roweru zapewniają ukryte linki przy dolnej rurze. Wielu będzie go mogło podziwiać w mieście, do którego CROSSWAY nadaje się doskonale również dzięki możliwościmontażu błotnika, bagażnika i stopki. Dla jeszcze większego komfortu niektóre modele wyposażono w amortyzowaną sztycę. Atrakcyjną nowością są w sezonie 2016 modele z serii CROSSWAY URBAN, które łączą w sobie wiele nowoczesnych rozwiązań i retro styl. Wybrane wersje tego roweru są wyposażone w karbonowy widelec, 15-mm oś thru-axle w przednim kole czy wewnętrznie prowadzone przewody. Prawdziwą perełką w tym zestawieniu jest arcyszybka wersja 7000 z karbonową ramą i napędem Shimano XT 1x11.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 5 dni

Cena:
szt.

Merida CROSSWAY 20-D 2017

Merida CROSSWAY 20-D 2017
Merida CROSSWAY 20-D 2017

CROSSWAY/CROSS
Dzięki wyprofilowanym oponom 700C CROSSWAY lubi asfalt i szuter, a jego amortyzowany widelec zapewnia komfort i bezpieczeństwo w każdej sytuacji i na każdym podłożu. Dobrze zaprojektowane komponenty sprawiają, że rower świetnie sprawdza się na co dzień, a mocna aluminiowa rama gwarantuje niezawodność i trwałość. Nowością w wielu modelach CROSSWAY są w tym roku przeprojektowana górna rura i nowa główka ramy. Nie tylko poprawiają one wygląd roweru, ale także zwiększają sztywność główki ramy, co wpływa na lepszą precyzję sterowania i lepsze hamowanie. Wśród wielu modeli nie zabrakło wersji dla pań – z obniżoną górną rurą ułatwiającą wsiadanie i zsiadanie z siodełka. Ramy naszych modeli są produkowane w sprawdzonych technologiach gwarantujących nie tylko wytrzymałość i komfort, ale też ekscytujące kształty. Prawdziwie „czysty” wygląd roweru zapewniają ukryte linki przy dolnej rurze. Wielu będzie go mogło podziwiać w mieście, do którego CROSSWAY nadaje się doskonale również dzięki możliwościmontażu błotnika, bagażnika i stopki. Dla jeszcze większego komfortu niektóre modele wyposażono w amortyzowaną sztycę. Atrakcyjną nowością są w sezonie 2016 modele z serii CROSSWAY URBAN, które łączą w sobie wiele nowoczesnych rozwiązań i retro styl. Wybrane wersje tego roweru są wyposażone w karbonowy widelec, 15-mm oś thru-axle w przednim kole czy wewnętrznie prowadzone przewody. Prawdziwą perełką w tym zestawieniu jest arcyszybka wersja 7000 z karbonową ramą i napędem Shimano XT 1x11.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 5 dni

Cena:
szt.

Merida CROSSWAY 10-V Lady 2017

Merida CROSSWAY 10-V Lady 2017
Merida CROSSWAY 10-V Lady 2017

CROSSWAY/CROSS
Dzięki wyprofilowanym oponom 700C CROSSWAY lubi asfalt i szuter, a jego amortyzowany widelec zapewnia komfort i bezpieczeństwo w każdej sytuacji i na każdym podłożu. Dobrze zaprojektowane komponenty sprawiają, że rower świetnie sprawdza się na co dzień, a mocna aluminiowa rama gwarantuje niezawodność i trwałość. Nowością w wielu modelach CROSSWAY są w tym roku przeprojektowana górna rura i nowa główka ramy. Nie tylko poprawiają one wygląd roweru, ale także zwiększają sztywność główki ramy, co wpływa na lepszą precyzję sterowania i lepsze hamowanie. Wśród wielu modeli nie zabrakło wersji dla pań – z obniżoną górną rurą ułatwiającą wsiadanie i zsiadanie z siodełka. Ramy naszych modeli są produkowane w sprawdzonych technologiach gwarantujących nie tylko wytrzymałość i komfort, ale też ekscytujące kształty. Prawdziwie „czysty” wygląd roweru zapewniają ukryte linki przy dolnej rurze. Wielu będzie go mogło podziwiać w mieście, do którego CROSSWAY nadaje się doskonale również dzięki możliwościmontażu błotnika, bagażnika i stopki. Dla jeszcze większego komfortu niektóre modele wyposażono w amortyzowaną sztycę. Atrakcyjną nowością są w sezonie 2016 modele z serii CROSSWAY URBAN, które łączą w sobie wiele nowoczesnych rozwiązań i retro styl. Wybrane wersje tego roweru są wyposażone w karbonowy widelec, 15-mm oś thru-axle w przednim kole czy wewnętrznie prowadzone przewody. Prawdziwą perełką w tym zestawieniu jest arcyszybka wersja 7000 z karbonową ramą i napędem Shimano XT 1x11.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 5 dni

Cena:
szt.

Merida CROSSWAY 10-V 2017

Merida CROSSWAY 10-V 2017
Merida CROSSWAY 10-V 2017

CROSSWAY/CROSS
Dzięki wyprofilowanym oponom 700C CROSSWAY lubi asfalt i szuter, a jego amortyzowany widelec zapewnia komfort i bezpieczeństwo w każdej sytuacji i na każdym podłożu. Dobrze zaprojektowane komponenty sprawiają, że rower świetnie sprawdza się na co dzień, a mocna aluminiowa rama gwarantuje niezawodność i trwałość. Nowością w wielu modelach CROSSWAY są w tym roku przeprojektowana górna rura i nowa główka ramy. Nie tylko poprawiają one wygląd roweru, ale także zwiększają sztywność główki ramy, co wpływa na lepszą precyzję sterowania i lepsze hamowanie. Wśród wielu modeli nie zabrakło wersji dla pań – z obniżoną górną rurą ułatwiającą wsiadanie i zsiadanie z siodełka. Ramy naszych modeli są produkowane w sprawdzonych technologiach gwarantujących nie tylko wytrzymałość i komfort, ale też ekscytujące kształty. Prawdziwie „czysty” wygląd roweru zapewniają ukryte linki przy dolnej rurze. Wielu będzie go mogło podziwiać w mieście, do którego CROSSWAY nadaje się doskonale również dzięki możliwościmontażu błotnika, bagażnika i stopki. Dla jeszcze większego komfortu niektóre modele wyposażono w amortyzowaną sztycę. Atrakcyjną nowością są w sezonie 2016 modele z serii CROSSWAY URBAN, które łączą w sobie wiele nowoczesnych rozwiązań i retro styl. Wybrane wersje tego roweru są wyposażone w karbonowy widelec, 15-mm oś thru-axle w przednim kole czy wewnętrznie prowadzone przewody. Prawdziwą perełką w tym zestawieniu jest arcyszybka wersja 7000 z karbonową ramą i napędem Shimano XT 1x11.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 5 dni

Cena:
szt.

Merida BIG.SEVEN 40-D 2017

Merida BIG.SEVEN 40-D 2017
Merida BIG.SEVEN 40-D 2017

Rowerzyści na całym świecie szybko przekonali się o wyższości kół 27,5” nad 26” pod wieloma względami. Podobnie jak ich większe 29” rodzeństwo, hardtaile BIG.SEVEN dają większy komfort, zauważalnie lepszą trakcję i płynniejszą jazdę po kamieniach i korzeniach w porównaniu z wersjami 26”. Zalety te są dobrze wyczuwalne nawet dla początkujących. To właśnie rozmiar kół determinuje w bardzo dużym stopniu to, jak szybki może być rower. Równie ważna jest waga koła. Nie trzeba więc przekonywać, że BIG.SEVEN łączy w sobie to, co najlepsze w dwóch pozostałych światach: jeździ płynniej niż rower z kołami 26” i zyskuje nad rowerem 29” dzięki niższej wadze.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 5 dni

Cena:
szt.

Merida BIG.SEVEN 20-D 2017

Merida BIG.SEVEN 20-D 2017
Merida BIG.SEVEN 20-D 2017

Rowerzyści na całym świecie szybko przekonali się o wyższości kół 27,5” nad 26” pod wieloma względami. Podobnie jak ich większe 29” rodzeństwo, hardtaile BIG.SEVEN dają większy komfort, zauważalnie lepszą trakcję i płynniejszą jazdę po kamieniach i korzeniach w porównaniu z wersjami 26”. Zalety te są dobrze wyczuwalne nawet dla początkujących. To właśnie rozmiar kół determinuje w bardzo dużym stopniu to, jak szybki może być rower. Równie ważna jest waga koła. Nie trzeba więc przekonywać, że BIG.SEVEN łączy w sobie to, co najlepsze w dwóch pozostałych światach: jeździ płynniej niż rower z kołami 26” i zyskuje nad rowerem 29” dzięki niższej wadze.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 5 dni

Cena:
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl