Promocje

Kross Level R2 2017 Kross Level R2 2017 1 849,00 zł 2 299,00 zł

Merida BIG.NINE 500 2017 Merida BIG.NINE 500 2017 3 112,00 zł 3 890,00 zł

Kross Level R1 2017 Kross Level R1 2017 1 599,20 zł 1 999,00 zł

Kross Evado 5.0 2017 Kross Evado 5.0 2017 2 349,00 zł 2 899,00 zł

Merida CROSSWAY 5-V 2017 Merida CROSSWAY 5-V 2017 1 119,20 zł 1 399,00 zł

Kross Evado 1.0 2017 Kross Evado 1.0 2017 1 199,00 zł 1 499,00 zł

Merida CROSSWAY 5-V LADY 2017 Merida CROSSWAY 5-V LADY 2017 1 119,20 zł 1 399,00 zł

Kross Level R3 2017 Kross Level R3 2017 2 079,20 zł 2 599,00 zł

Merida Scultura 100 Merida Scultura 100 2 399,20 zł 2 999,00 zł

Merida CROSSWAY 10-V 2017 Merida CROSSWAY 10-V 2017 1 239,20 zł 1 549,00 zł

Kross Level R4 2017 Kross Level R4 2017 2 319,20 zł 2 899,00 zł

Merida Scultura 200 Merida Scultura 200 2 799,20 zł 3 499,00 zł

Produkt dnia

Narty skiturowe Dynafit Manaslu 174 Narty skiturowe Dynafit Manaslu 174 1 727,00 zł 2 299,00 zł

Dynafit KHION 26,5 Dynafit KHION 26,5 1 890,00 zł 2 299,00 zł

Dynafit Baltoro 2.0 Lady ski Dynafit Baltoro 2.0 Lady  ski 1 399,00 zł 1 799,00 zł

Producenci

Zaloguj się

Reklamacje i zwroty

Jeżeli kupujący nie jest osobą fizyczną, która nabywa produkty w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, to do umowy sprzedaży stosuje się przepisy kodeksu cywilnego o sprzedaży. Reklamacje i roszczenia z tytułu wad produktu (rzeczy) mogą być zgłaszane zgodnie z tymi przepisami.

W przeciwnym razie do umowy sprzedaży stosuje się przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i o zmianie Kodeksu cywilnego. Reklamacje i roszczenia z tytułu niezgodności produktu (towaru) z umową mogą być zgłaszane zgodnie z tymi przepisami. Jeżeli reklamacja jest uzasadniona, to kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Nieodpłatność naprawy i wymiany oznacza, że Locales.pll ma również obowiązek zwrotu poniesionych przez kupującego kosztów. Jeżeli kupujący, z przyczyn określonych w zdaniu trzecim, nie może żądać naprawy ani wymiany, albo jeżeli Locales.pl nie zdołała uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na znaczne niedogodności, to kupujący ma prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy. Od umowy nie może odstąpić, jeżeli niezgodność z umową jest nieistotna. Kupujący traci uprawnienia przewidziane w ustawie z dnia 27 lipca 2002 art.8, jeżeli przed upływem 2 miesięcy od stwierdzenia niezgodności produktu (towaru) z umową nie zawiadomi o tym Locales.pl Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.

Reklamacje – w tym w szczególności roszczenia o naprawę albo wymianę zgodnie z art. 8 ust. 1 ustawy o ile istnieją, a ustawa ta ma zastosowanie – należy składać w formie pisemnej.

 

Przed podpisaniem dokumentów dostawy i ich przekazaniem przewoźnikowi Kupujący jest zobowiązany sprawdzić czy podczas przewozu Towaru nie nastąpiło uszkodzenie Towaru, w tym czy nie doszło do uszkodzenia opakowania lub uszkodzenia taśmy firmowej. Klient ma zawsze prawo otworzyć i sprawdzić zawartość paczki przy Kurierze. W przypadku stwierdzenia, iż doszło do uszkodzenia Towaru i/lub opakowania Towaru, Kupujący jest zobowiązany sprawdzić Towar pod względem ilościowym, a ewentualne zastrzeżenia zgłosić na piśmie, natychmiast przewoźnikowi sporządzając stosowny protokół, pod rygorem nieuznania reklamacji przez sprzedawcę.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Cenniki do pobrania

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Nowości

Statystyki

Produktów:
357
Kategorii:
124
Nowości:
60
Promocje:
45

Waluty

Wersje językowe

Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper.pl