Promocje
Dynafit KHION 26,5
Dynafit KHION 26,5
1 869,11 zł 1 536,59 zł
szt.
Dynafit Manaslu Ski
Dynafit Manaslu Ski
1 869,11 zł 1 404,07 zł
szt.
Dynafit Baltoro 2.0 Lady  ski
Dynafit Baltoro 2.0 Lady ski
1 462,60 zł 1 137,40 zł
szt.
Produkt dnia
Dynafit Manaslu Ski
Dynafit Manaslu Ski
1 869,11 zł 1 404,07 zł
szt.
Dynafit KHION 26,5
Dynafit KHION 26,5
1 869,11 zł 1 536,59 zł
szt.
FISCHER Pure
FISCHER Pure
860,98 zł 608,94 zł
szt.
Producenci
Reklamacje i zwroty

Jeżeli kupujący nie jest osobą fizyczną, która nabywa produkty w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, to do umowy sprzedaży stosuje się przepisy kodeksu cywilnego o sprzedaży. Reklamacje i roszczenia z tytułu wad produktu (rzeczy) mogą być zgłaszane zgodnie z tymi przepisami.

W przeciwnym razie do umowy sprzedaży stosuje się przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i o zmianie Kodeksu cywilnego. Reklamacje i roszczenia z tytułu niezgodności produktu (towaru) z umową mogą być zgłaszane zgodnie z tymi przepisami. Jeżeli reklamacja jest uzasadniona, to kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Nieodpłatność naprawy i wymiany oznacza, że Locales.pll ma również obowiązek zwrotu poniesionych przez kupującego kosztów. Jeżeli kupujący, z przyczyn określonych w zdaniu trzecim, nie może żądać naprawy ani wymiany, albo jeżeli Locales.pl nie zdołała uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na znaczne niedogodności, to kupujący ma prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy. Od umowy nie może odstąpić, jeżeli niezgodność z umową jest nieistotna. Kupujący traci uprawnienia przewidziane w ustawie z dnia 27 lipca 2002 art.8, jeżeli przed upływem 2 miesięcy od stwierdzenia niezgodności produktu (towaru) z umową nie zawiadomi o tym Locales.pl Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.

Reklamacje – w tym w szczególności roszczenia o naprawę albo wymianę zgodnie z art. 8 ust. 1 ustawy o ile istnieją, a ustawa ta ma zastosowanie – należy składać w formie pisemnej.

 

Przed podpisaniem dokumentów dostawy i ich przekazaniem przewoźnikowi Kupujący jest zobowiązany sprawdzić czy podczas przewozu Towaru nie nastąpiło uszkodzenie Towaru, w tym czy nie doszło do uszkodzenia opakowania lub uszkodzenia taśmy firmowej. Klient ma zawsze prawo otworzyć i sprawdzić zawartość paczki przy Kurierze. W przypadku stwierdzenia, iż doszło do uszkodzenia Towaru i/lub opakowania Towaru, Kupujący jest zobowiązany sprawdzić Towar pod względem ilościowym, a ewentualne zastrzeżenia zgłosić na piśmie, natychmiast przewoźnikowi sporządzając stosowny protokół, pod rygorem nieuznania reklamacji przez sprzedawcę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl